ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ
ΑΕΡΑ ΡΑΔΙΟ ΚΑΙ ΑΘΕΑΤΟΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΘΩΩΣΗ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΥΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ


Καλησπέρα καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλους τους ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ. Είμαι ο ΙΑΣΩΝΑΣ είμαι καλά και τώρα μπορείτε να αρχίσετε να τρέχετε. Αλλά επειδή ξέρω καλά ότι δεν υπάρχουν καλές κρυψώνες πρέπει να βρείτε καινούργιες. Κάτι παλιές που ήξερα τις έκλεισε ο Αλέξανδρος πριν από πολλά πολλά χρόνια.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΑΥΤΩΝ.
Ξέρω καλά όπως και εσείς καλά το ξέρετε ότι άμα σας μιλήσω στην γλώσσα σας θα καταλάβετε πολύ περισσότερα. Είμαι λοιπόν ο ΙΑΣΩΝΑΣ και μετά από πολλές επιθέσεις που δέχτηκα κρατώ ακόμη γερά και σας λέω ότι όσα και να μου κάνετε εγώ αντέχω γιατί έχω κάτι πάρα πάνω από εσάς. Ψυχή έχω που εσείς δεν θα αποκτήσετε ποτέ.
Επίσης ξέρω ότι τα Αφεντικά σας αλλά και οι Συνοδοί τους έχουν βάλει την ουρά στα σκέλια,(γιατί ξέρω ότι έχετε και ουρές) Όλοι εμείς που είμαστε στον πλανήτη εδώ και πολλά χρόνια ξέρουμε τον ρόλο σας όπως και των ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ σας που με κόλπα και τερτίπια και θέλοντας να βάλουν το θέμα END και ΣΩΡΡΑΣ στο μεγάλο συρτάρι της ΛΥΘΗΣ απλά δεν θα τους περάσει.
Σήμερα για να είσαι καναλαρχης η πρέπει να είσαι σε ΣΤΟΑ η να είσαι ΛΑΜΟΓΙΟ άρα να είσαι από την ΦΑΡΑ αυτή. Όλοι εμείς που είμαστε και πολλοί ξέρουμε πως δεν έχετε πολύ ΜΕΛΛΟΝ εδώ και τώρα που ξεψυχάτε σαν τα ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ να ξέρετε ότι αυτή η μάχη που δίνουμε μπορεί να μην είναι με όπλα αλλά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΩΣ ΠΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ από την δική σας.
ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΩΣ και μπορούμε να πηγαίνουμε και ΠΑΝΩ και ΚΑΤΩ.
Ξέρουμε ότι δεν είμαστε ΓΟΙΜ η ΓΚΟΧΙΜ και θα φέρουμε τα πράγματα στην πρωτέρα κατάσταση.
Όσα μας πήρατε είναι δικά μας και θα γυρίσουν σε εμάς.
ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΠΕΡΙ
ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ.
Ξέουμε ότι κάποιοι από εμάς είμαστε εδώ πέρα την θέληση μας και ξέρουμε ότι όταν θα έρθει η ώρα θα πάμε εκεί από όπου προερχόμαστε.
Εσείς που προσκυνάτε το ΧΡΗΜΑ και το κανατε ΘΕΟ καλά θα κάνετε να μείνετε εδώ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΦΩΣ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ
ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕΒΑΣΜΟ
ΣΑΣ ΠΕΤΑΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΟΥ.
ΕΙΣΤΕ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ.
ΙΑΣΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου